Sector

Tecnologies de la informació i la comunicació.

Participants

Twenty groups took part made up of researchers from the School of Engineering of the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Projectes guanyadors

El projecte Ads on Demand, dels investigadors Marco Pedersoli, Pep Gonfaus, Jordi Gonzalez i Xavier Roca, va ser el guanyador del concurs. El segon premi el va obtenir el projecte Knowxel, una plataforma “crowdsourcing” basada en dispositius mòbils orientada a potenciar la comunicació entre clientes i usuaris, desenvolupada pels investigadors Ariel Amato, Felipe Lumbreras i Angel Sappa. I el tercer premi va ser per Amblife, dels investigadors Edén Corrales, Jordi Marín i Mónica Ramírez, que es basava en la creació d’un sistema per detectar automàticament caigudes.

Casos d'èxit

D’entre tots els projectes que van participar s’han constituït tres empreses: Ad on Demand, Maxfactory i Knowxel.

Programa Generació d'Idees 2012

EN
CAT EN